23-09-14 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ «ΣΚΑΪ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ» ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ και ΒΑΣΙΛΗ ΛΥΡΙΤΖΗ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ «ΣΚΑΪ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ» ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ και ΒΑΣΙΛΗ ΛΥΡΙΤΖΗ
Σε
συνέντευξη του στην τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΪ, «ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ», ο
Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Ανδρέας Λοβέρδος μίλησε για:
Τις μετεγγραφές των φοιτητών:
Ο σχετικός νόμος ψηφίστηκε στις 4 Μαΐου με μια πλειοψηφία μεγάλη στη
Βουλή η οποία είναι ακόμη μεγαλύτερη όπως μου ειπώθηκε από τα ίδια τα
κόμματα μετά τις ευρωεκλογές, διότι και κόμματα που δεν ψήφισαν εκείνη
τη ρύθμιση γιατί είχε άλλες διατάξεις μέσα για τα κολέγια π.χ. και δεν
το ήθελαν αυτό, στήριζαν την περί μετεγγραφών ρύθμιση. Υπολογίζω ότι η
κοινοβουλευτική δύναμη που στηρίζει αυτή τη ρύθμιση είναι πάνω από 285
Βουλευτές. Αυτό σημαίνει ότι η διάθεση των Βουλευτών να επιλύσουν
προβλήματα των πολιτών που αναφέρονται στη φτώχια είναι πάρα πολύ
μεγάλη, υπάρχει αδυναμία για άλλα μέτρα που στηρίζουν τον πολίτη και εδώ
βρέθηκε μια διέξοδος, αυτή είναι η δική μου εκτίμηση για τη στάση των
Βουλευτών. Πρέπει οι τηλεθεατές σας να ξέρουν ότι κάθε εβδομάδα σε
συνεργασία με τους Πρυτάνεις και τους Προέδρους των ΤΕΙ προσπαθούμε να
βρούμε λύση σ’ ένα πρόβλημα που δε λύνεται. Αλλά προσπαθούμε να δούμε
έντιμες λύσεις.
Γιατί λέω έντιμες λύσεις: Γιατί για να το πάρει κανείς πίσω δεν έχει τη
δυνατότητα, κοινοβουλευτικά ενδεχομένως να μην υπάρχει και η δύναμη
αλλά δεν είναι και σωστό όταν προεκλογικά ψηφίζει η Βουλή κάτι να το
αποσύρει μετεκλογικά λες και σκόπευε να ψηφοθηρήσει. Έχουμε πάρει
αποφάσεις και αποφάσεις αρχίζουμε να παίρνουμε απ’ τον Ιούλιο. Πρέπει να
προσέχετε λιγάκι το ρεπορτάζ γιατί όταν δεν είναι στημένο είναι άσχετο.
Και είναι ειδικά άσχετα τα ρεπορτάζ που γίνονται εξ αποστάσεως.
Και ξέρω πολύ καλά τι σας λέω, επειδή σας άκουγα κι εχθές, θα τα πω και
στην πορεία της συζήτησης αυτά, δε θέλω να κατονομάζω, δε θέλω να
προσβάλλω παρ’ ότι με προσβάλλουν. Η διάταξη περί μετεγγραφών δε δίνει
δικαιώματα στους φτωχούς, δίνει δικαιώματα σε όποιον θέλει. Δεν έγινε
μια ρύθμιση δηλαδή η οποία απευθύνεται στη φτωχή οικογένεια και της λέει
«να μην έχεις δύο ή τρία σπίτια ή τέσσερα, παρά να έχεις ένα ή δύο».
Δίνει η διάταξη αυτή δικαίωμα μετεγγραφής, όχι δυνατότητα, όπως ισχύει
κι όπως αναφέρεται στη δική μου μικρή παρέμβαση που έκανα για το θέμα,
δίνει δικαίωμα μετεγγραφής σε οποιονδήποτε και οποιαδήποτε. Δηλαδή
μπορεί οι γονείς να μένουν στη Λάρισα, ο φοιτητής να επιτύχει στην
Ηγουμενίτσα και να πει «εγώ θέλω να πάω στην Αθήνα, θέλω να πάω στη
Θεσσαλονίκη» και τελικά να πάει. Αυτό είναι παράλογο. Επίσης δεν
υπάρχουν όρια αντοχής στα τμήματα. Πέρυσι ίσχυε το 10% και η δική μου
μικρή παρέμβαση έχει το 10%. Δηλαδή ένα τμήμα να σηκώσει 10% παραπάνω
φοιτητών απ’ αυτούς που έχει.
Εκείνο
που η Βουλή θέλει αλλά η διατύπωση της διάταξης δεν το βοηθάει, θα
υπάρξει μέσα στην απόφαση που θα πάρω τις επόμενες μέρες και την οποία
όπως θ’ ανακοινώσω στη Βουλή σήμερα, θα ζητήσω από τη Βουλή να την
καλύψει νομοθετικά. Δηλαδή μπορείς να μετεγγραφείς εκεί που είναι το
σπίτι των γονιών σου ή που είναι το σπίτι ενός από τ’ αδέρφια σου που
σπουδάζουν, ή του αδερφού σου ή της αδερφής σου που σπουδάζουν. Δε
μπορείς να πας όπου θέλεις. Αυτό είναι πάρα πολύ βασικό. Εάν θέλεις να
πας σε κάτι κοντινό, αυτό δεν πρέπει να είναι Αθήνα, Πειραιά,
Θεσσαλονίκη. Το πρόβλημα είναι μεγάλο, εμείς κοιτάμε ν’ απαλείψουμε
διαστάσεις του που το μεγεθύνουν έτι περαιτέρω. Για να βρούμε το δίκαιο
τρόπο. Δεν πρέπει να μας διαφεύγει μία παράμετρος, που είναι σημαντική.
Για να βρούμε το δίκαιο μέτρο, πρέπει να ξέρουμε ποιο είναι ακριβώς το
πρόβλημα.
Αυτή
τη στιγμή η τρομερή πίεση που δέχεται το Υπουργείο είναι να δώσει
αναδρομική ισχύ στο νόμο. Δεν είναι δυνατό να πας και προς τα πίσω, σε
μια διάταξη που δε μπορείς ν’ αντιμετωπίσεις μόνο για φέτος αν οι
αιτήσεις περί μετεγγραφής των δικαιουμένων είναι τόσες πολλές όσες λέμε.
Πάντως οι εκτιμήσεις οι δικές μας είναι ότι κυμαίνονται από 15 έως 30
χιλιάδες. Τον πραγματικό αριθμό δεν τον ξέρουμε.
ΣΧΟΛΙΟ
ΜΑΣ: Κύριε Υπουργέ,αρχίσαμε να ελαττώνουμε τον εκτιμώμενο αριθμό
αιτήσεων;Πρίν από μια εβδομάδα δηλώνατε ότι θα είναι 40 χιλιάδες,σήμερα
15-30 χιλιάδες.Να δούμε,λίγη υπομονή,στο τέλος.Τότε τι θα πείτε κύριε
Υπουργέ;Ένα συγνώμη; Την σπέκουλα αυτών των ημερών ποιός θα την χρεωθεί;
Το
δεύτερο μέτρο είναι να μην υπάρχει καμία επιείκεια σε ό,τι αφορά τη
συγγένεια των τμημάτων. Ή θα είναι πανομοιότυπο το τμήμα ή δε
μετεγγράφεσαι. Αυτό προκύπτει από τη σχετική γνωμοδότηση της ΑΔΙΠ, της
Αρχής Διασφάλισης Ποιότητας την οποία κάναμε δεκτή πριν από λίγες μέρες,
στην οποία καθορίζονται απολύτως οι αντιστοιχίες.
Το τρίτο, για το οποίο σηκώνεται θύελλα διαμαρτυριών αφορά το 10%
εκείνων οι οποίοι έδωσαν μεν πέρυσι, κράτησαν τους βαθμούς τους για να
συμμετάσχουν στη φετινή εξεταστική διαδικασία. Ο νόμος λέει ότι οι
μετεγγραφές αφορούν αυτούς που έδωσαν το 2014-15, αυτή την ακαδημαϊκή
χρονιά. Αυτά, συν ένα δυο μέτρα ακόμη, είναι τα μέτρα εκείνα που
εξορθολογίζουν έναν πολύ γενναιόδωρο και όχι, προσέξτε, υπέρ της
φτώχιας, αλλά υπέρ του οποιουδήποτε νόμο. Εμείς με τους Πρυτάνεις και
τους Προέδρους των ΤΕΙ θα δούμε πώς ακριβώς έχει το πρόβλημα από πλευράς
ποσότητας, ποιο είναι το ποσοτικό μέγεθος του προβλήματος και θα δούμε
εάν χρειάζεται και κάποια άλλη απόφαση να πάρουμε.
Αλλά, ν’ αποσύρουμε το νόμο δεν πρόκειται. Δεν είναι έντιμη η λύση αυτή.
ΣΧΟΛΙΟ: ΄΄Στο Άρθρο 53 Μεταφορά Θέσης Εισαγωγής Πολυτέκνων, Τριτέκνων και Ειδικών Κατηγοριών
1. Από το ακαδημαϊκό έτος 2014−2015 οι επιτυχόντες σε θέση εισαγωγής σε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που είναι:... , δικαιούνται τη μεταφορά της θέσης εισαγωγής τους σε αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα Πανεπιστημίου, εφόσον πέτυχαν σε Πανεπιστήμιο και Τ.Ε.Ι., εφόσον πέτυχαν σε Τ.Ε.Ι..
1. Από το ακαδημαϊκό έτος 2014−2015 οι επιτυχόντες σε θέση εισαγωγής σε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που είναι:... , δικαιούνται τη μεταφορά της θέσης εισαγωγής τους σε αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα Πανεπιστημίου, εφόσον πέτυχαν σε Πανεπιστήμιο και Τ.Ε.Ι., εφόσον πέτυχαν σε Τ.Ε.Ι..
6.
Η εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος άρθρου αφορά στους επιτυχόντες
που έλαβαν μέρος στις εξετάσεις πανελλαδικού επιπέδου του σχολικού έτους
2013−2014 και εντεύθεν.΄΄
Η εισαγωγή με το 10% θεωρείται ως συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις.Ή όχι;
Προσθέσαμε μια σκληρότερη προϋπόθεση, η αναπηρία να μην πιστοποιείται
από γιατρό του ΕΣΥ αλλά από το ΚΕΠΑ. Ξέρετε ότι τα ΚΕΠΑ είναι πιο
σκληρά, πιο φειδωλά.
Θα
δώσουμε ημερομηνία μετεγγραφής με την Υπουργική Απόφαση. Οι ημερομηνίες
θα είναι πολύ κοντινές τώρα που μιλάμε, 26 του μηνός άλλωστε τελειώνουν
οι εγγραφές στα Πανεπιστήμια. Θα δώσουμε μια βραχεία προθεσμία 5 ημερών
για την αίτηση μετεγγραφής και ακολούθως θα δώσουμε τις ημερομηνίες τις
οποίες το τμήμα πρέπει ν’ απαντήσει. Γιατί οι αποφάσεις λαμβάνονται από
τα τμήματα, των οποίων όμως η αρμοδιότητα είναι διαπιστωτική.
Θα
χρησιμοποιήσω μια λέξη του κ. Φορτσάκη, του Πρύτανη του Πανεπιστημίου
Αθηνών στη συνάντησή μας πριν από λίγες μέρες, προς Πρυτάνεις, Προέδρους
ΤΕΙ και προς εμάς στο Υπουργείο: «Η φτώχια είναι μια κατάσταση. Το
πρόβλημα για τα Πανεπιστήμια θα είναι μεγάλο, θα το
αντιμετωπίσουμε».
Ζητήσαμε
με δική μας πρωτοβουλία από τον εγγραφόμενο φοιτητή να συμπληρώνει μια
κατάσταση που να λέει αν προτίθεται να πάρει μετεγγραφή. Μπορεί να έκανε
δήλωση περί βουλήσεως μετεγγραφής ο οποιοσδήποτε που δεν έχει τις
προϋποθέσεις αυτές τις οποίες σας είπα τώρα. Ζητήσαμε από τις
Γραμματείες μια ιδέα για να καταλάβουμε την τάξη μεγέθους, να κάνουν
δήλωση πρόθεσης, ότι «εγώ θα ήθελα να μετεγγραφώ». Η Υπουργική Απόφαση
που θα βγει ή αυτή την Παρασκευή ή τη Δευτέρα και θα καθορίζει πότε θα
γίνουν οι αιτήσεις περί μετεγγραφών. Αυτές θα είναι οι πραγματικές
αιτήσεις περί μετεγγραφών και θα γίνουν στο Υπουργείο, εδώ σ’ εμάς. Αυτή
είναι η επιλογή μας. Θα τα μαζέψουμε εδώ, θα τα ταξινομήσουμε και θα τ’
αποστείλουμε στα τμήματα για να δουν αυτά, αν ορθώς ο φοιτητής έχει το
δικαίωμα μετεγγραφής. Η προθεσμία αυτή θα είναι, πενθήμερη και θ’
αρχίσει τη μεθεπόμενη εβδομάδα.
Η
απόφαση για τις μετεγγραφές έχει ληφθεί από το νομοθέτη. Το τμήμα όπως
έχουμε συμφωνήσει ερμηνεύοντας το νόμο και το Υπουργείο, αλλά και οι
Πρυτάνεις και οι Πρόεδροι των ΤΕΙ, διαπιστωτική αρμοδιότητα έχει μόνο.
Εκείνο που θέλω να ξέρετε και που θα πρέπει να το ξέρουν κι αυτοί που
μας ακούν, είναι ότι αποφασίσαμε το Σάββατο, πως αν η ποσότητα σε
κάποιες περιπτώσεις ακυρώνει τα τμήματα τότε το θέμα επανεξετάζεται. Για
παράδειγμα ένα τμήμα μπορεί να αντέξει επιπλέον 150, 200 φοιτητές. Εάν
έρθουν 1.000; Αυτή η ακραία λοιπόν περίπτωση θα εξεταστεί. Κατ' αρχάς,
μια ακόμη αδυναμία του νόμου που πρέπει να καλύψει η Υπουργική μας
Απόφαση είναι ότι όταν ο νόμος δε λέει ποιο τμήμα ποιου Πανεπιστημίου θα
επιλέξει ο φοιτητής στη μετεγγραφή. Δηλαδή αν κάποιος ας πούμε έρχεται
από τη Λάρισα, ξαναλέω, ή από την Πάτρα στην Αθήνα για Πολιτικές
Επιστήμες, και λέει ότι θέλει να πάει στο Πανεπιστήμιο Αθηνών η απάντηση
είναι ότι υπάρχει και το Πάντειο. Θα το καλύψουμε με την Υπουργική
Απόφαση.
Σήμερα
πήρα την πρωτοβουλία μ’ ένα κείμενό μου στους αναγνώστες της
«Καθημερινής» να τα εξηγήσω γράμμα-γράμμα. Από δω και πέρα, όταν δίνω
αυτές τις εξηγήσεις, τις οποίες τις έχει η Βουλή, θα τις πω και το
μεσημέρι, λάθος δεν συγχωρείται για εμάς, όποιος παρ’ ότι γνωρίζει,
επιμένει ανάποδα, επιμένει επίτηδες. Έχουμε αποφασίσει λοιπόν όσα σας
είπα και αυτό το αποφασίσαμε πολύ δυνατά μαζί με τους Πρυτάνεις και τους
Προέδρους των ΤΕΙ, αν η ποσότητα είναι κάτι κοντά σ’ αυτό που
εκτιμούμε, ο νόμος θα καταργηθεί για του χρόνου. Στην παρέμβαση που
κάναμε αναλαμβάνοντας το Υπουργείο είπαμε περί αναπηρίας το ΚΕΠΑ και
δεύτερον, επειδή ο νόμος δε ρυθμίζει τα περί φτωχών, ρυθμίζει τα περί
των πάντων και κατά τις επιθυμίες τους, περάσαμε την περσινή ρύθμιση που
αφορά τους πραγματικά φτωχούς. Για παράδειγμα ένας αυτοκινητιστής που
έχει ένα παιδί και τα εισοδήματά του είναι πολύ χαμηλά, αυτά που οι
αυτοκινητιστές της Αθήνας έχουν σήμερα, δε μπορεί να συντηρήσει ούτε το
πρώτο του σπίτι, ειδικά άμα χρωστάει το αυτοκίνητό του, όχι και δεύτερο.
Εμείς κάναμε λοιπόν μια παρέμβαση υπέρ των πραγματικά φτωχών και δεν
τους έχουμε απορροφήσει.
Η
εικόνα των μετεγγραφών θέλει λίγη ψυχραιμία. Θα είναι σαφής στις
επόμενες εβδομάδες. Το γεγονός ότι σε αντίθεση με το παρελθόν και όχι
μόνο το πρόσφατο παρελθόν, είμαστε με τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ όπως
και με τους δασκάλους και με τους καθηγητές σε εβδομαδιαία βάση σε
συνεργασία, υπόσχεται ότι οι λύσεις θα είναι επεξεργασμένες και δε θα
είναι αυθαίρετες σαν και κάποιες που μας παρουσιάζονται ως
εκσυγχρονιστικές στο δημόσιο διάλογο, συνήθως από άσχετους, που δεν
έχουν την εικόνα των προβλημάτων. Άρα δημοσιολογούν.
........
Για τα θέματα των εισαγωγικών στις στρατιωτικές σχολές. Δεν
έχουμε πάρει πρωτοβουλία εμείς. Μας ζήτησαν από το Υπουργείο Εθνικής
Άμυνας να ξαναδούμε κάπως το θέμα. Η δική τους αντίληψη είναι και εν
μέρει έχουν δίκιο, ότι σήμερα ένα παιδί που θέλει να μπει στις
στρατιωτικές σχολές, συναγωνίζεται μ’ ένα παιδί που λέει «να μπω κάπου
και ας είναι κι εκεί». Με αποτέλεσμα να έχουμε ορισμένα θέματα πολύ
σοβαρά στην εξέλιξη αυτών που γίνονται Αξιωματικοί δι’ αυτού του τρόπου
χωρίς να το θέλουν. Κάναμε αυτή τη συζήτηση. Είπαμε ότι οι εξετάσεις δε
φεύγουν από το Υπουργείο Παιδείας γιατί καλές ή κακές είναι αδιάβλητες.
Για τα κενά στα σχολεία: Ξεκινήσαμε
με τη διαπίστωση των Υπηρεσιών μέσα από την πυραμιδωτή οργάνωση του
Υπουργείου Παιδείας στην εκτίμηση των 22.500 κενών. Εμείς μπορούσαμε να
καλύψουμε από αυτά τις 19.500 από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και
το ΕΣΠΑ. Στη συνέχεια οι 19.500 έγινε 16.500 και μετά 16.000, διότι δεν
υπήρχαν χρήματα από το ΕΣΠΑ. Γιατί οι θέσεις για τις οποίες ζητούσαμε
ΕΣΠΑ, ήταν θέσεις ασύμβατες με το ΕΣΠΑ. ΕΣΠΑ μπορείς να πληρώσεις
σχολεία με ειδική αγωγή, μουσικά σχολεία, συγκεκριμένες ειδικότητες της
Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας, αλλά όχι φιλόλογο.
Πέρσι ήταν το νέο Λύκειο σε πειραματική μελέτη και συνεπώς υπήρχε αυτή η
αιτιολογία που δικαιολογούσε ΕΣΠΑ. Φέτος μας είπαν «Κύριοι έχετε 16.000
αντί για 19.500» τότε εμείς λιγοστέψαμε τις αποσπάσεις σε φορείς,
δεύτερον κάναμε την παράλληλη ανάθεση μεγαλύτερη δηλαδή μια φιλόλογος
–και σας λέω κι ένα παράδειγμα Καστελόριζου- κάνει μαθήματα που
σχετίζονται με την οικονομία, με την πολιτική, με το Σύνταγμα. Ένας
γυμναστής κάνει οικιακή οικονομία, δηλαδή κάνουν παράλληλα πράγματα.
Αυτό υπήρχε, αλλά υπεραυξήθηκε και έχει καλυφθεί αυτό από τον τύπο στα
επαγγελματικά λύκεια, αλλά και στα υπόλοιπα κανονικά γυμνάσια και
λύκεια.
Ένα τρίτο μέτρο είναι η χρήση του Νόμου 1566 της δεκαετίας του ’80 ο
οποίος ορίζει ότι σε έκτακτες περιστάσεις όλοι κάνουν τα πάντα. Άρα
εμείς με αυτό τον τρόπο και έχοντας 16.000 αντί των αναγκών μας ξεκινάμε
με μια λογική παρ' όλα αυτά 500 κενών, υπάρχει η εκτίμηση ότι θα
υπερβούν τα 1.000 και η δική μας εκτίμηση που καταλήγει στα χίλια κενά
σε όλη τη χώρα, είναι μετά από μια συσταλτική ερμηνεία του νόμου.
Δηλαδή, με την έννοια ότι ένας καθηγητής αγγλικών σε ένα νησί, που έχει
δύο ή τρεις σχολικές μονάδες θα κάνει και στις τρεις και για να
συμπληρώσει το πρόγραμμα διδασκαλίας του και ορισμένες φορές για να
καλύψει. Λέει εδώ και η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ «μα, οι θέσεις που προβλέπονται
είναι τρεις και στα ολοήμερα σχολεία το προσωπικό εκεί δεν πρέπει να
είναι όπως λέγαμε παλιά parking
παιδιών, αλλά πρέπει να γίνεται δουλειά. Άρα πρέπει να πάτε
περισσότερους δασκάλους». Απαντάμε ότι οι αριθμοί που δίνουν οι
συνδικαλιστές είναι σωστοί, δεν τους αμφισβητούμε.
Όμως, δεν
έχουμε χρήματα να καλύψουμε. Δεν μπορούμε να τους καλύψουμε. Συνεπώς με
τη λογική της επάρκειας πετύχαμε να είναι τα βιβλία στη θέση τους και
όλα τα σχολεία όλες οι σχολικές μονάδες ανοιχτές. Υπάρχουν κενά,
συμπληρώσαμε με 5.000 αναπληρωτές πριν αρχίσει το σχολικό έτος τα κενά,
στείλαμε άλλες 5.000 περίπου την περασμένη Τετάρτη όπως ακριβώς είχαμε
πει και αυτή την εβδομάδα θα στείλουμε και τους υπόλοιπους ούτως ώστε
μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου από τις 16.000 θέσεις να έχουμε καλύψει τις
15.000. Θα μας μείνουν και 1.000 θέσεις για να καλύπτουμε έκτακτες
περιστάσεις.
Ξέρουμε ότι υπάρχουν προβλήματα, δεν έχουμε χρήματα να καλύψουμε τις
υπόλοιπες κενές θέσεις. Είμαστε σαφείς. Είχαμε πει στους συνδικαλιστές
ότι διαφωνούμε ενδεχομένως για όλα, αλλά είναι θλιβερό ενώπιον του
ελληνικού λαού να διαφωνούμε σε αριθμούς.
Για τις προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού μέσω ΑΣΕΠ:
Να πω με μια φράση. ΑΣΕΠ θα υπάρξει αν το Υπουργείο τα καταφέρει και η
Κυβέρνηση τα καταφέρει, η εκπαίδευση να βγει από το 1 προς 10 τώρα. Στις
30 του μηνός καταθέτουμε μελέτη στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην οποία
ακτινογραφούμε την κατάσταση. Αυτό που έγινε φέτος, που πήραμε χρήματα
με τη βοήθεια του κ. Δένδια και του Πρωθυπουργού και του κ. Βενιζέλου
από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων δεν είναι σωστό. Επειδή αυξάνονται
ραγδαία οι συνταξιοδοτήσεις και παράλληλα δεν γίνονται προσλήψεις του
χρόνου δεν θα τα βγάλουμε πέρα. Δεν θα μπορέσει του χρόνου το σύστημα να
λειτουργήσει, γι' αυτό πρέπει να βγούμε από το 1 προς 10. Κάναμε τη
μελέτη, την ετοιμάσαμε. Χρειαζόμαστε 10.000 εκπαιδευτικούς. Και αυτούς
θα τους πάρουμε φυσικά με διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, ο οποίος εάν έχουμε τη
σχετική δυνατότητα θα γίνει το Δεκέμβριο, ή επειδή οι ενδιαφερόμενοι θα
πρέπει και να διαβάσουν θα γίνει τον Ιανουάριο. Αυτό σκεφτόμαστε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου